Lördagen den 27november

Det är lördag kväll och ja, jag sitter hemma trots att jag slutade jobbet 18.30. Har gått och blivit gammal, haha nejdå! Saken är den att jag la undan ungdomens "festa galet" idéer och tog mitt liv ett steg längre, jag är nämligen sjuk och stannar hemma för resten av helgen så jag är pigg och frisk till nästa vecka.
Måste dock erkänna att det är jävligt långtråkigt att sitta ensam hemma, mamma är på tjejmiddag och lillen hos moster.. pepparkakorna och philadelpia osten har gjort mig sällskap ikväll, GOTT!
Hade tänkt att passa på nu när jag är lite små sjuker och faktiskt helt ensam hemma att jag skulle ta hand om mig själv så ska försöka mig på ett bad med tända ljus och härlig musik.
Men ni andra party pinglor får se till att gå loss i vinter mörkret, nästa helg är det min tur.
Ciao! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0