Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

Måndag morgon och jag är inte på jobbet.. vad är fel? Nej men jag tog beslutet att ringa in och sjukanmäla mig idag, känns som om jag behövde en dag till för att orka hela vägen. Sen är det INGE MERA SJUK! Imorgon jobbar jag dubbelpass, härligt! Jobbar kväll på golvet för första gången med Johan så antar att det blir mycket hiss åkande haha.
Tänkte hämta ut mitt nya id-kort idag, är lite små nervös inför hur det kommer se ut men det kan väl inte vara värre än att jag bli missnöjd.. och det är inget att hänga läpp för. Är även barnvakt ikväll åt lillen så tänkte slå till med köttfärsås och skabetti. Nu vila så den här dumma halsen blir frisk och en dagens låt på det.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0