Grillkväll i kanaaan

Godmorgon Sverige! Idag är det lördag och gårdagen spenderades med klassen på kanaanbadet där vi grillade och hade det trevligt. Kvällen bestod i vanlig ordning av ovälkomna besök som polis, plats-vakt och en konstig kille som hade sociala problem. Hur som, vi hade ialla fall trevligt och mot tolv snåret så drog vi oss från badet, vissa hem och andra hem på efterfest till Husko. Vaknade hyffsat tidigt idag och åt frukost med lillen, har fixat mig och i rummet lite så ska börja dra mig mot tyresö där det är 50års party ikväll, och det kommer väl sluta som i vanlig ordning, någon deckar i trappan, den andra har sex i bastun och resten ligger med en flaska i famnen och två sitter uppe och fyllekäkar, haha.
Tänkte kasta in lite bilder från gårkvällen, enjoy!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0