Grillning med klassen

Morgonen började med att vi steg upp klockan 6.00 för att komma i tid till mitt möte på um. Det gick som smort, på 10 minuter var vi ute och med ett nytt års recept. Efter mötet åkte vi hem till mamma och sov på soffan till 11.00 då jag åkte till jobbet och Deniz åkte hem. Efter skolan delade jag ut cv:n i hopp om att jag ska bli av med min knäppa chef och nu är jag hemma och ska kolla på film med pappa och Demp.
Fick även reda på att jag ska bo hos pappa på heltid nu, min mamma kastade ut mig. Jättekul. Så nu har jag inga katter eller lillebror kvar. Kommer sakna sena nätterna i solna och prommisarna. Nej nu blev jag deppig, till något roligare!
Imorgon ska jag och min klass grilla och mysa tillsammans i kaananbadet, hoppas det blir som tidigare, gaalet och många fula kort haha. HP2A, imorgon kör vi igen!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0