Nitar och läder

Fick inhandla lite saker för att bli den perfekta Lisbeth Salander. Nithalsband och fejk piercing, kom dock på att hon har tjur piercing också så imorgon ska jag inhandla det också. Det enda som fattas nu är en svart polotröja och svart läppstift.. jagar det hos mina vänner men det inget någon verkar ha.. konstigt?
Men det får bli morgonsdagens uppdrag. Jag råkade även handla en sommar tröja för 49kr på Gina och en påskpresent till mig själv, ett par tights i härlig blå.
Känner mig mycket nöjd, men imorgon blir det mer, hihi.
/M

Den blå färgen syns inte så bra på bild men dom är jävligt coola ialla fall.


Coolt va? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0