Bu för Istanbul

Föräldramötet gick åt helvete och jag känner mig super irreterad. Vi tjejer som hade planerat och triggat varandra och nu är hela den bilden förstörd. Vi får inte göra annat än att gå upp tidigt på morgonen, besöka templen och ?vatten kranar? KUL! Ingen alkohol, inget festande och inga förseningar, well fuck it! Varför hatar dom oss? Jag vet inte ens om jag vill åka längre, känns jättetråkigt. Det här kommer förmodligen, och förhoppningsvis gå över men jag kan inte låta bli att bli nerstämd och negativ när vi ska betala pengar för att åka utomlands när vi inte får leva utomlands livet. Dessutom är vi tvungna att betala alla besök själva, som vi måste delta på.. men hallå?! Och vi ska plugga och vara väl förberedda på våra uppgifter för att det betygssätt i ämnen som jag inte ens har.. Som det ser ut nu kommer resan suga. Som jag hoppas att den blir så kommer jag och mina rumskamrater smuggla in alkohol på rummet så får vi väl gå loss på hotell rummet.
"Det är ingen nöjesresa" Nej men man ska väl förfan inte betala massor med pengar för att ha tråkigt, eller?! Jävla lärare, skaffa ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0