Tänk vad livet kan vara härligt

WIIIIHUUUU!! Jag har fått en ny kamera!!! Och den är såååå fin. Ville egentligen inte ha en rosa men när pappa kom hem med den lilla härligt rosa tossingen så fall jag pladask, vi var som menade för varandra. Jag mår nu äntligen bra igen då jag har en ny kamera. Som ni minns så vart min snodd på midsommar men nu är jag redo att möta världen igen och minnas den.
Har även skrivit in Sensation White i kalendern. Eftersom älskade Peck ska bo med mig i en vecka hemma hos mamma så tänkte jag att vi snackar och eventuellt bokar då. Livet leker känner jag nu..
FYFAN VAD JAG MÅR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0