Bowling / GossipGirl

Igår var jag och bowlade tillsammans med Deniz, Sussi och Simon. Och det var faktiskt jättetrevligt, bästa på hela kvällen var ju att jag INTE kom sist, notera inte. Nepp, för det gjorde Sussan, haha sorry, var bara tvungen att retas lite hihi. Det var första omgången för en trevlig tradition, vi ska ha aktivitetsdagar tillsammans, bästa påhittet ever. Både kul och mysigt. Hur som.. bilder kommer imorgon när jag har kameran tillsammans med sladden.
Från något trevlig till något fruktansvärt, min favorit serie har slutat gå!! Gossip girl är nu nerlagt för säsongen och jag mår faktiskt lite dåligt utav det. Vad ska jag göra nu då varje söndag klockan 19.00?
Känner mig lite besviken på GG.

Puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0