Bowling för hela slanten

Som utlovat, bowling bilderna från i lördags. Det typiska med mig är att när kvällen börjar lida mot sitt slut så är det jag upptäcker (egentligen blir informerad av Simon) att om jag tar bort blixten så får jag med det coola discofärgerna, well that's just my luck!

Satsare


Kom igen nu då Sussi!


Simon, en bowling mästare.


Deniz som naturligtvis vann hela skiten.


Såhär ser det då ut när man bowlar, inte vackert.


Bowling proffset himself


Säger rätt mycket va? Och i den här ordningen höll vi oss från början till slut.


Söta Sussi inte så värst nöjd med sin insats? Haha


Kramis


Ocharmig bild som satan med visst gör det den lite charmig?


Instruktioner för "dom" med "handikapp", vilket var "dom" som aldrig ...


Såhär ser jag ut när jag som "proffs" får en strike.


Vet inte riktigt vad som hände här men hon ser ovanligt glad ut så hon fick väl ned 3/10 käglor. (Förlåt hjärtat men elak humor är den enda rätta ;) Muhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0