TURKIET

Nu ska ni få höra!
Idag fick jag reda på att vi i klassen ska åka på studieresa till Turkiet mellan den 19-23/4-2010. Konstigt nog och notera, olikt mig blev jag inte taggad. Jag kände fyfan, kan bli super kul med vissa i klassen men fan för resten. Nu har jag kommit på.. vad fan tänkte jag med? Jag har helt ändrat inställning och är super taggad. Hallå?! Fucking Turkiet!! Utomlands som jag så länge tjatat om, och nu får jag åka med min älskling och underbara tjejer i klassen. Fatta, utomlands där det är varmt. Jag kan ligga på en strand och dricka drinkar, dansa i en bar och leva livet i fyra dagar. Jag har fått mitt sunda förnuft på skaft och laddar inför resan, I'm sorry guys but now it's time to meet the crazy part of me. Skön musik och härligt sällskap, fan vad jag rockar utomlands.
Sussi jag säger bara, vi får ett smakprov på vad som komma skall ;)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0