Ingen ro och ingen vila

Måndag morgon, och det känns lika trögt denna måndag som förra att det är en hel vecka kvar tills nästa helg. Men det händer någonting varje dag denna vecka och det är ju härligt. Då har man saker att se fram emot.
Måndag- barnvakt och plugga
Tisdag- fika med Mathias och städa
Onsdag- jobba, träna och plugga
Torsdag- jobba och underklädeskväll
Fredag- eventuellt åka till Mia med Theo och kolla på valparna
Lördag- Äta middag och kolla melodifestivalen hos farmor och farfar
Söndag- Alla Hjärtans Dag = mysa med älsklingen, äta gott och gå på bio.
Så ser min vecka ut. Och jag har även två prov den här veckan, i mina två favorit ämnen, or not! Geografi och matematik, well that sucks! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0