Vilken kväll

Det må jag säga! Fredag.. kräftskiva. Det var helt underbart. Sussi och Camilla hade gjort ett sånt himla fint jobb. Verkligen positivt överraskad. Det bjöds på tipsrunda, fiskedamm, snaps sång och en helt egen skriven låt av Sussi och Camilla, är det inte för härligt så dom engagerat sig. Kvällen bestod av mycket kräftor, snack, musik och dans. Och till slutet .. killar. Mer än så säger jag inte.
Men en sak är säker, detta måste vi göra om! Och göra det ännu bättre, om det nu går. Roligaste och mest händelserika kräftskiva jag varit på. Ett stort tack till Sussi, Camilla, Sara, Carro och Elin som gjorde kvällen till något alldeles extra.






För att avsluta inlägget på bästa sätt delar jag nu med mig av kvällens höjd punkt och mest minnesvärda.
Den berömda och mycket härliga låten- av Camilla och Sussi.
Girls, you´re the very fucking best!

Madde våran haffar kung, du får killarna i gung.
Fredrik är en riktig man, han tar för sig då han kan.
Varför tog du inte chansen? , ni kunde haft en dejt på skansen.

Då blir det Carros tur här näst, kanske ta med Fredrik och rida häst.
 Kanske en middag på de, bara inte ketchup är med.
Men detta blev ingen romans då Carros häst inte längre fanns.
För Fredrik gillar när liv förvandlas till blod..
de kunde vi lungt se på laserdooome.

Detta vet dock Elin inget om eftersom hon inte kom.

Så kom igen nu tjejer det kan bli värsta grejen.
Fredrik är en populär man, alla kan inte få han.
Detta är inte sista stoppet så tappa fan aldrig hoppet.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Men vänta lite bara, vi har ju fan glömt Sara.
Men vad ska man säga om denna guzzen?
Fredrik har ju för fan redan tagit bussen.
Men dom kan ju alltid mötas på Slussen, kanske det blir värsta pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0