Tomorrow is a new day

Då var det planerat! Det blir stada tillsammans med Mia och eventuellt Helena. Det var ett tag sen man såg henne men jag är en höjdare på att ragga så hon hänkar.
Hihi! Nu får jag min fin fina tröj-skjorta! Wihu!! Får vara smidig när jag kikar efter mias present. Kan dessvärre inte skriva ut vad det är hon ska få eftersom jag råkar veta att hon kollar in på min blogg någon gång då och då. Dunkar Beyonce's nyaste skiva här hemma, hon är grym. Skit taggad!
Ikväll blir det imagine dans med Sussi och annat kul. Om ni har tur klickar jag in ett till inlägg senare annars.. får ni ha kul och dansa loss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0