Tattuerings mässa

Förra helgen var jag på tattuerings mässan på münchenbryggeriet med mamma och hennes väninna Sussie. Det var en upplevelse i sig. Skulle egentligen gjort mina stjärnor bakom örat men minimum priset på hela mässan för att göra en tattuering var 1500kr vilket jag tyckte var lite mycket för tre så stjärnor när man kan få det billigare i en vanlig studio så det sket sig. Men hoppas på att det blir av snart, ska bara hitta någon som gör det bra.
Jag passade även på att använa mina nyköpta jeans leggings från Jc den dagen. Är mycket nöjd med mitt köp för att de är bekväma och ser faktiskt ut som ett par riktiga jeans. 199 kr, blilligt och välförtjänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0