Tredje dagen in på lovet

Och jag gör ingenting. Kul va? SItter barnvakt åt Theo och hans två grann-kompisar som jag OGILLAR starkt. Hatar dom rent sagt. Och ska snart gå ner till källaren och sysselsätta mig med min favorit syssla, eller inte.. nämligen tvätta.
Annars då.. vad har hänt? Sommarlov för de allra flesta av oss ungdomar. Skönt, men har inte hunnit komma in i det riktigt än. Kommer nog kännas någon gång nästa vecka när man märkt att shit, det var längesen jag var i skolan nu.
På måndag kommer jag förmodligen att flyga över till Gotland med pappa och min käraste. Bara komma ifrån lite och ta det lite lungt. Tråkigt att det regnar hela tiden bara. Inget vidare bra sommarlov om det fortsätter i samma spår.
Midsommar skulle ha firats med båt i sandhamn men det blir inte så nu eftersom båten är trasig och vädret inte heller verkar vilja ge med sig. Inget vidare sommarlov om himlen ska fortsätta att gråta floder.
Ikväll blir det i alla fall besök hemma hos Deniz kompis Oliver. Jag, Deniz, Eve, Anna och Oliver ska äta middag hemma hos Oliver och umgås och ha trevligt ihop. Skönt att något händer för en gångs skull.
Har ingen vidare lust att fortsätta på inlägget, är uttråkad och nedstämd. Vet inte varför men så är läget. Slår vad om att det är vädret. Hur som, ni får ha en trevlig dag trots vädret, köp er ett par gummitutor eller något.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0