Träna på S.A.T.S

Tjollahej. Idag är det en fin dag, vilket alltid är lika trevligt. Idag har jag tre ynka korta lektioner sen ska jag iväg till fridhemsplan och träna för att sedan åka hem och duscha och fixa mig lite. Ska nämligen iväg till polis stationen idag med pappa och göra ett nytt pass. Mitt gamla pass gick ut den 23 april i år så det har gått ut och jag ska som sagt åka till Spanien om 25 dagar så det börjar bli dags att skaffa pass nu. Hoppas att bilden blir bra, det jag haft innan har varit så otroligt jävla fult att jag inte ens velat använda det. Så det är på tiden att skaffa ett nytt, thank god.

Har börjat komma igång med träningen nu lagom till lovet, vilket känns bra. Men försent påkommet. Blir nog ingen beach 09. Får satsa på beach 10. Fast det känns som mitt mål inte kommer nås förns år 2020. Men får kämpa på. Har en ny fin bikini som jag ska bära på stranden i Spanien i alla fall, det känns lite mer uppmuntrande.

Som jag förmodar att alla vet så förlorade Sverige mot Danmark men 1-0. Fan Sverige sög på den matchen.
Jag, Twini och Deniz kollade på matchen med Magnus hemma hos kussarna och vi var alla lika besvikna. Men dom har kanske en chans nästa år.

Snart börjar nästa lektion så måste rusa, men vi hörs senare om hur passet blev.
See yah! /M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Puss på dig!



http://www.viraltrafik.se/?Jecki

2009-06-08 @ 16:33:26
URL: http://fuckurightback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0