Summer times

Härliga sommar tider! Gissa om jag njuter, solen steker och det är korta dagar i skolan som gäller. Idag har jag och min Deniz 6 månader tillsammans, kan ni fatta? Ett halvt år. Helt sjukt vad fort tiden går. Men jag har njutit varenda dag utav det. Så vad hände idag? Jo, jag och min drama grupp hade teater uppvisning, där mycket gick fel men det blev ändå lyckat. Folk skrattade och det var det som var meningen. Efter uppvisningen fick vi sluta och då åkte jag och min baby till solna där vi la oss på skytteholmsfältet och solade loss. Riktigt skönt.
Har även hämtat lillen så han leker med sina grann polers nu. Men det är snart dax för sängen.


I lördags var jag med kusin Jessica på stan som tidigare nämnt, här kommer bilderna från mina 3 inköp från den dagen:


Imorgon är det lite skola och mycket betyg snack som gäller, heja mig! Efter skolan ska jag luncha med min kära Farmor, oh vad jag saknat henne. Så nu ska vi spendera lite tid ihop på stan.
Sen måste jag lösa mitt student problem, ska på två studentmottagningar och har inga pengar. Är det illa eller är det illa. Så får se hur den skiten slutar. Tänker tänka på något roligare.. som att det nu bara är 32 dagar kvar tills jag åker till Spanien med Deniz, wihu!
Jag och min farmor för.. jaa vad kan det vara.. kanske 2-3 år sen.







Juste! Theo har tappat sin första tand, haha han är så grymt söt med den lilla gluggen. Söt ungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0