Studenter och skolavslutningar

Imorgon är det avslutning och då får jag pappret med terminens betyg. Så de betyder även sommarlov snart, gissa om jag längtar. Och sen är det "bara" två år kvar. Sen är det jag som står på flaket och har den bästa dagen i mitt liv. Blir så avis på alla vänner som tar studenten nu, har redan varit på Vickys och Jessicas (gellan) och ska imorgon på Julles student. Oh my vad jag längtar!!
Betyget som det ser ut nu:
Matematik- G
Engelska- VG
Svenska- MVG
Samhällskunskap- MVG
Turism- MVG
Näthandel B- MVG
Drama- MVG
Lärling- ?
Hoppas att engelskan höjs tills imorgon och lärlings betyget har jag inte en aning om men med tanke på hur bra och hårt jag jobbat så bör det även resultera i ett MVG där också. Håll tummarna!
Grattis alla studenter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0