Student dax

Japp! Så idag tar Vicky studenten, ska på årets första utspring klockan 14.00 sen är det mottagnings dax. Dessvärre har jag inte handlat någon present än eftersom jag inte fått mina pengar, kris! Men ska få dom under förmiddagen så hoppas på det bästa. Riktigt glad för alla som tar studenten, känns lite overkligt att dom nu gått sina 3 år på gymnasiet och ska nu ut och jobba. Men det kommer också att leda till ett otrolit öventyr som jag inte tänker missa.
Såå.. jag skulle ha skrivit ett blogg inlägg i förrgår och igår men internet fick för sig att jävlas med mig lagom till regnet kom så har inte kunnat uppdatera förns nu.
Spenderade som sagt min tisdags eftermiddag med min farmor på stan. Och det var grymt musigt! Gissa om jag saknat henne. Ska skärpa mig nu och träffa dom mer, men avståndet är så långt. Men det har jag bestämt mig för att det inte ska hindra mig. Så nästa helg ska jag och Denizo åka och hälsa på dom en hel dag med eventuell övernattning.
Inte nog med att jag fick spendera min tid med min kära farmor, jag fick även presenter. Yes you heard it! Jag fick en vit väska som de köpt åt mig när de var i Egypten. Mycket fin och sommrig. Sen så välsignade hon mig även med en bikini som jag tittat och testat ett tag. SUPER FIN! Jag har världens bästa farmor, och farfar. Love them very much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0