Skinny

Så var man där igen, desperata behovet utav att gå tappa de där extra kilona och få bort valkarna. Man ska träna och äta nyttigt men framför allt lite. Inte njuta alls av allt gott som finns nej varken glass, fika eller godis får man äta om man som normal byggd person vill bli smal, hatar det. Man kan inte änns äta världens normalaste mat som pasta, ris och potatis.
Jag säger det och tänker det hela tiden "Nu jävlar ska jag kämpa och sätta igång så jag går ner i vikt" men inte ett jävla skit händer, tröttsamt. Jag vet att jag måste gå ner om jag ska bli nöjd med mig själv, men det är en lång väg dit och den är svår att hålla och leva med. Jag vet inte om det blir i år, kanske inte nästa heller med någon gång i mitt liv ska jag ha den där drömkroppen som jag så länge längtat efter och då ska jag ta vara på tiden.
Tur att man är nöjd med något i alla fall, fina naglar det har jag.. och det är utan sån där salong skit som förstör dom. Så det är jag stolt över, får försöka titta på naglarna istället för på magen.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0