No passport for me

Fasiken också! Jag visste det, jag sa det redan imorse till Deniz. "Det kommer sluta med att det inte blir något pass idag." Och visst fan hade jag rätt. Men det är spikat att det ska göras imorgon, jag är även ledig hela dagen imorgon så det känns riktigt bra. Ska bara ta det lungt, göra några ärenden och sen slappna av att jag fått gjort det här med passet. Hoppas det hinner komma bara innan vi åker, men det måste det ju. Så lång tid kan det inte ta att tillverka ett pass.

Hämtade lillen idag från skolan, och gissa om det var kul att se honom. Han var så glad och positiv. Han berättade att han hade saknat mig och att han var glad över att jag skulle stanna hela veckan, sötisen. Älskar honom såååå mycket. Och jag fick till och med en puss när han skulle somna, vilket han aldrig gör annars. Min lilla älskling, min lilla Theodor Brännström på 6 år, det är glädje att finnas i hans närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0