Härliga sol

Tjena tjopplers!
Vilken härlig dag, solen skiner och man svettas ihjäl. Har redan varit på UM och hämtat ut recept så ska gå ner till solna centrum nu och hämta ut det. Eftersom Christian fortfarande sover så ska jag ta mitt arsle till gymmet och träna som jag inte gjort på ett tag nu, skäms. Men nu måste jag göra något åt hullet, klarar fan inte en sommar till med att se ut såhär. Så från och med nu ska jag sluta med pasta, ris och potatis för ett tag, även naturligtvis godis, glass, bullar och all sån skit också. EN glass som jag FÅR äta är piggelin, svalkande och isglass, ett mycket bra val. Men nu måste jag rusa iväg om jag ska hinna med denna dag, ha det super mysigt i solen och låt brännan ta er.
Glad sommar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0