Gi

..ja det är väl för tråkigt. Börjar då idag med det, ingen pasta, inget ris, ingen potatis och inga sötsaker. Kommer att dö på kuppen men om jag överlever så hoppas jag på fina resultat. Åt nyss min middag, köttfärs med sallad, jättekul middag eller inte. Men som tur är så är min mamma en klippa på att laga mat och göra god köttfärssås så det vart faktiskt gott. Men den turen kan jag inte räkna med varje gång, blir jobbigt nu när vi åker bort till Spanien och man inte är med sin egna familj. Jag ska äta det som serveras (vett och etikett) och då känns det dumt att ta bort allt de jag nämnt ovan men om det är de som krävs så får det bli så. och att hela tiden tänka sig för när man äter, tänk dig när man går på restaurang, fan då! :(
Får se hur länge jag orkar hålla i det här, ska göra mitt bästa. Önska mig lycka till!
/M


En Gi pizza är vad jag vill trycka i mig.

Kommentarer
Postat av: Your love<3

Jag hjälper dig bebis :-)<3<3<3<3<3

2009-06-30 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0