Förlåt

Har ni känt er utbytta någon gång? Visst suger det. Jag känner så, och det svider, svider riktigt rejält. Så ska ta tag i det nu och försöka hitta tillbaka för jag saknar det som vi hade och gjorde och så saknar jag framförallt dig sååå mycket, förlåt!
Jag antar att det är mitt fel att jag inte får medverka i det roliga längre, och det ångrar jag mycket. Hoppas att det inte är för sent för att få umgås med den personen som man hade så där himla kul med och längtade tills man fick ha kul med igen. Spelar ingen roll om vi så gick ut och dansa loss eller om vi hade en mysig hemma kväll med knasig frukt shopp i någon matbutik, bara jag fick ha kul med dig.
Förlåt, jag älskar dig <3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0