Fin men tråkig måndag

Måndag idag då .. och det har gått.. kanske 3 veckor in på lovet och här sitter jag. Har tråkigt och är ensam. Tänkte dra iväg och träna men passet jag vill gå på är inte förns ikväll så vad ska jag hitta på nu? Den jag först bokat med kom med dåliga ursäkter som valigt och kunde inte träffas. Den andra har stängt av telefonen så man inte får tag på henne, och den tredje jobbar, fjärde åker bort på festival och jag vet inte vad, helt hopplöst. Skönt att träna ikväll i alla fall, sats afro, yeah.
Men nu ska jag ... ehm jag vet inte vad jag ska göra. BLÄ! Går nog och piercar mig :)
Ja! Det ska jag göra, ha det!
/M

Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha är du tokig? Big nono... läskigaste piercingen ever!

2009-06-22 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0