Fan också

Passet gick som jag väntat men inte hoppats på.. misslyckat! Satana. Haft ett fult jävla pass i 4 år och längtat så att få ett nytt pass där man ser hyffsat bra ut i alla fall. Och nu när jag väl fått ett nytt så blev det inge bra. Nu ska jag dras med det här i fyra år. Ögonen är vita så jag ser ut som en albino. Och inte nog med det, nej mitt hår är ruffsigt och en såndär "tov ögla" sticker ut från huvudet på höger sida. Blä, it really sucks. Men vad ska man göra. Får skaffa ett legitimation så snart som möjligt så jag kan använda det istället. Och det SKA bli bra. Ska ta kortet i sån där fotoautomat. Så fort jag kommit hem från Spanien och är brun och fräsch så ska jag se till att sätta mig i en sån där automat.
Men nu ska jag fortsätta med maten, det blir kyckling med pommes, mm yummi.
Senare ska jag åka hem och sova hos Deniz, känns som evigheter sen så det är väl på tiden.
Sen imorgon då kör vi! Först skolavslutning, sen utspring med flak och sist men inte minst mottagning. Full späckad dag/ kväll med många roligheter.
På torsdag morgon ska jag klockan 8.15 på Theos skolavslutning, han går ut 6års och ska sen börja ettan. Oh han börjar bli stor nu, hihi :)
Have a nice day /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0