Back to basic

Då var jag hemma igen från Gotland, gud vad underbart det var. Solbränd och lycklig, nu känns det som lov på riktigt. Love the sun. Och nu är det sista veckan sen åker jag, på fredag bär flyget av. Ska gå med i 10 tusen meters klubben.. eller kanske inte.
Om jag längtar till Spanien, det kommer bli så himla super bra. Micke och hans tjej Natta ska med, gissa om vi kommer gå loss tillsammans. Vill åka åka åka nu.
Måste hinna träffa alla som är värda plats i mitt liv innan jag åker bara, kommer att sakna dom så mycket och det är trots allt 2 veckor ifrån alla dom, det är rätt lång tid när man åker bort sen igen strax efter att man kommit hem från Spanien. Imorgon är det upp tidigt till UM, ska hämta ut mer p-piller sen ska jag möta upp Christian och umgås i det härliga sommar vädret, oh love it.
Nu sitter jag och myser med mamma framför en film "Love in manhattan" eller något sånt heter den, romantik. Men nu måste jag sluta skriva och mysa vidare med familjen, ha det bra så länge.
/M

PS. Pajerna vart super goda och väldigt uppskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0