Mindre roligt

Jag vet inte vad jag ska tycka om det här. Okej dålig och konstig inledning men det är precis så jag känner/tänker. Såg lite bilder på face. Om jag säger det på ett sätt utan att säga för mycket, men den/dom som känner sig träffade endå förstår och kanske kan ge en liten förklaring? Jag är inte sur för det men det känns lite tråkigt att man inte vart med bjuden. Ni samlade ihop er och hade (tjejmiddag?) ihop. Allihopa utom jag. Klart jag undrar vad det beror på. Är det så att ni har något emot mig? Kändes inte alls kul att se att ni alla haft kul ihop och jag inte fick delta. Speciellt när man själv fattat tycke för en del utav er och sen så är det tydligen inte så från erat håll. Ska jag ta det som att ni inte tycker om mig eller vad handlar det om? Jag tror att ni också skulle börja undra vad de andra egentligen tycker om dig om dom går och gör saker och har trevligt ihop utan att bjuda med dig.. Är inte det mer än en normal reaktion? Att man undrar varför man inte får vara med.
Herregud, när jag skriver det här så känner jag mig galet mobbad. Alltså inte mobbad mobbad så utav er men det känns verkligen som om läsarna, (jag?) ser det som om jag är den mobbade som inte passar in och inte får vara med.
Ahh jag tror att jag mobbas i hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Äh, det är dem som missar en underbar vän isåfall ;-):-)

2009-01-07 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0