Makes me smile

Jag har fem goda nyheter och noll dåliga, BRA VA? :)
Bra nyhet nummer 1: Igår beställde jag ett par super söta sandaler från ellos. De är hallonröda och liknar en gladiator sko. Som jag ska bära i sommar, åh vad jag längtar tills jag får hämta ut dom och trippa runt i dem i de varma sommardagarna.
Bra nyhet nummer 2: Jag har fått en ny mobil! Super snygg och cool är den. Pappa ringde mig idag efter jag slutat och berättade denna underbara nyhet. Som några utav er vet så har min mobil inte vart den bästa på senaste tiden, rent ut sagt sugit. Men nu har jag en ny kärlek, Nokia 5800 Xpress music. Som jag ska gosa med när jag kommer hem.
Bra nyhet nummer 3: Jag lämnade in mina kärleks stövlar på lagning/omklackning förra veckan. Och det var då dags att hämta ut dem idag, vilket pappa hjälpte mig med. Så nu har jag mina stövlar igen, redo för att ta med mig ut på nya äventyr.
Bra nyhet nummer 4: På lovet (tis-ons) så ska jag åka iväg på kryssning tur och retur till Finland, tillsammans med Pappa, Elena, Kevin med kompis och min Twini. Tror att det kommer bli både super mysigt och super kul.
Bra nyhet nummer 5: Jag städade igår så fick 500kr i plånkan kort och gott. Känns finnemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0