1år! <3

Idag den 1 december 2009 är det som jag och min älskade pojkvän Deniz firar ett år tillsammans. Tiden har gått så himla fort men jag har också älskat den tid som varit.
Idag ska vi bara bry oss om varandra och mysa. Dagen började med en rejäl sovmorgon då vi åt frukost tillsammans och öppnade en varsin present. Jag fick en svart linn/klänning med paljett, gul- tigermönstrat, jättefin. Och Deniz fick en lila t-shirt med silver tryck.
Sedan åkte vi till skolan för att ha en lektion(svenska, vilket för övrigt suger) för att sedan ta tåget hem till Dempan. Här lagar han en thailändsk maträtt med ris och skaldjur. Efter maten ska vi åka hem till mig och äta efterrätt som jag gjort.. cheesecake. Och sen ikväll ska vi öppna en till varsin present. Jag vet inte vad jag får men han ska i alla fall få ett par träningshandskar. Han tränar mycket gym då han lyfter tunga vikter som gör att han får förhårdnader i handflatan så tänkte att det passade bra. Vi får höras senare om vad jag fick, jag är i alla fall helt säker på att kvällen kommer bli super, som den alltid är när jag är med min partner.
Love /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0