Tattoo incoming

Jag ska göra min första tattuering! Ska blir riktigt kul, det är en speciell känsla det där att våga sätta fast något under huden som ska sitta där för resten av livet. Jag har velat och tänkt igenom det länge vilket kommer att resultera i tre stjärnor bakom vänstra örat. Stor, mellan, liten you know. Vad jag däremot inte bestämt mig för är om jag ska köra på bara helt ifyllda, bara kanter eller båda två. Så så fort mamma bestämt vad hon ska göra så ska vi gå tillsammans och tattuera oss, hoppas det inte kommer ta allt för lång tid för då går jag utan henne.
    Kant     eller   ifyllt?
      
Jag funderar och tror att det bara blir kanter. Yes, kanter kommer det nog bli!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0