Blogg Design

Jag har tänkt, agerat och kommit fram till ett beslut. Jag ska designa upp min blogg! Japp, det ska jag. Men eftersom att jag själv är hemskt dålig på att göra kollage och sånna grejer själv så ska jag få hjälp av min käre pojkvän. Vet inte riktigt om han kan heller men hoppas på det så bloggen blir lite finare och mer personlig. Känns så himla orginellt och tråkigt med orginal mallarna som finns. Så nu har jag letat upp lite material som vi ska jobba på tillsammans. Hoppas att det kommer resultera i en fin ny blogg design.
Några tips inför det kreativa jobbet?
Puss /M

Kommentarer
Postat av: Danne, gissa vem :O

haha uuh madde vilken katt ;) mjauu

2009-08-31 @ 19:23:09
Postat av: Madeleine

Haha rolig du är :)

När kmr du till Sthml då?:D

2009-09-01 @ 15:41:34
URL: http://madeleineen.blogg.se/
Postat av: Danne,

haha vet inte men när jag kommer du e den första som får veta ;) du får skicka mig ett sms sen, har ju ny mobil o alla nummer e borta plus du skulle smsa förut men du gjorde inte :(

2009-09-02 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0