Påsklovet är över

Tillbaka och dålig uppdatering, jag vet. Fan jag skriver i varje inlägg att jag är dålig på uppdatering och att jag ska skärpa mig men intehänder det ett skit. Sorry, inte ska det vara såhär. Kanske lika bra att jag tar bort den. Jag skriver i stort sätt aldrig. Men när jag väl gör det så tycker jag det är kul, lägga upp bilder och sådär. Men men.
Sista dagen på lovet och det känns ... piss. Hatar skolan, det är förjävla mycket att göra. Har varit så skönt att få vara ledig. Tog det lungt och var barnvakt de första dagarna på lovet sen från torsdag till söndag har jag varit på Deniz land med hans släkt och firat påsk, riktigt mysigt.
Och idag fyller även hans syster Sibel 11 år så ett stort GRATTIS till henne!! :) GRATTIS SEBBAN!
Har varit i stan idag med älsklingen och mammi och köpt ett par coola solisar nu när solen börjar dyka fram. Känns som ett riktigt kap. Jag har även ett par nya sommar skor som sitter väldigt fint på foten. Som jag fick av min älskling i påskpresent. Love them!
Har införskaffat mig ett par solisar, 3 par nya skor och en vårjacka under lovet. Känns som riktigt fina saker och fina kap. Inget speciellt dyrt heller, enligt mig. Bilder ska ni få, ska bara ta mig orken att första fixa fina bilder och sen ladda upp dem. Men ska sitta barnvakt 3 gånger denna vecka så kommer ha tid över för sånt då.
PÅ ONSDAG KLIPPER JAG MIG!! JIHU! Vet inte varför jag älskar att klippa mig när jag vill att håret ska bli längre men men. Det blir fräsht och får en ny chans att växa och bli långt.
Det bästa som hänt på sistone är i alla fall att solen kommit fram och värmer min hud. Lite brunhet sen bara så är livet för great.
Skola imorgon då, kul att träffa några av klassisarna igen, var ett tag sen nu sen sist. Hoppas på en bra start. Har fått en dålig bok och läsa nu också från svenskan "Snabba cash". Inte min grej.
Aja nu ska jag lämna dumburken för tillfället och kolla lite tv med mamma och hennes vän Sussie.
So long,
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0