Sjuk brud

Fick nyss det här meddelandet på facebook:

Hej Madeleine.

Du har säkert märkt av mitt (sätt) mot dig de senaste veckorna. Jag antar att du gjort det. Andledningen till varför jag har varit/är som jag är mot dig på senaste är för att jag känner att vi inte riktigt passar ihop.

Vissa personer passar bara inte ihop. Det är så. Det här är ingenting mot dig som person. Tycker du är en glad och trevlig tjej. Men det är bara att jag känner mig obekväm i ditt sällskap. Vet att det är fel att ta det via Facebook.

Därför tänkte jag också ta det med dig imorgon i skolan. Hatar inte dig eller så. Det får du inte tro. Jag känner mig bara obekväm i ditt sällskap. Som jag skrev lite tidigare. Vi pratar mer om det här imorgon.

Puss tjejen

PUSS? Men va? Sen när då? Jag har inte gjort dig ett skit och inte du mig heller, förns nu. Sånt där gör mig så extremt jävla irreterad. Antingen håller man käft och undviker en eller så umgås man. Man skriver inte sådär. Vilken klass går vi i egentligen? "Vi passar inte riktigt ihop" Okej? Är vi tillsammans nu också? Herregud det är inget jävla förhållande vi har. Du är bara en tjej i min klass som jag trivdes att umgås med, tills nu då. Vilket jävla skit som gör mig så förbannad. Det var inte längesen vi stod inne på toaletten och pratade och du sa att jag och den andra tjejen var dom två tjejerna du trivdes med i klassen. Vet du vad, jag trivs inte med dig för du verkar vara full av skit. Som om det behövdes, var bara jävligt onödigt sagt. Jag är så chockad över ditt beteende att jag inte änns vet vad jag ska säga till dig imorgon i skolan när du "vill prata". Gud vad jag längtar tills jag slutar gymnasiet och får jobba och slipper sånt här omoget falsk spel. Man kan inte tycka om alla men man behöver inte låtsas och sen yttra sig. Var det någon som frågade vad du tyckte om mig? Nej tänkte väl de så vafan yttra dig för!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ehm, that girl is going down! Vem fan tror hon att hon är? Nästan så man skrattar åt henne. Verkligen nödvändigt att skriva "ja hatar inte dig eller så". Som att du skulle bry dig. Dump her! :P

2008-11-04 @ 18:23:57
URL: http://lovelycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0