YES!

Äntligen, nu är jobbet för denna sommar över. Jag har fick min lön för 2dagar sen och jag har handlat upp 1/3 av den redan! Härligt härligt. Det börjar även närma sig Gotland nu, ooh läängtar såååå :)
Har inte skrivit på 2 dar eller så, har faktiskt inte orkat sätta på dumburken. Det har varit så fint väder så har tagit vara på det. Det är även fint väder nu men jag har redan solat och duschat och gjort mig klar för Vällingby C. Jag ska töja en ring som jag har fått, byta ett par shorts och köpa en bikini. Hoppas allt går som jag vill så blir det en lyckad dag. Jag känner mig på mycket bra humör idag, väldigt skönt. Är hemma hos pappa, har saknat att vara här. Jag har även bett min mammi att ställa mig i bostadskö så jag får flytta hemifrån och ha mina saker ifred. Förutom att mina saker försvinner så är livet himla härligt just nu, hoppas att det fortsätter i den riktningen. Hur mår ni idag? Snart fyller även min kusin Julia och min pappa år(3augusti) och min lillebror Theodor(7augusti). Alla vi är på Gotland då samtidigt, ganska komiskt. Alla är där men inga är där tillsammans. Vem vet, vi kanske ses och tar en födelsedags fika. Trots att jag bestämt mig för att det är MIN semester och att jag vill va ifrån dom. Vad gör man inte för födelsedags barnet liksom?;)
haha. Nu ska jag fixa klart naglarna så kanske vi hörs senare. Får berätta hur det gick med fixet uppe i Vc.
Ha de gött så länge! Kramkram
"Om du bara väljer att se allt dåligt så kommer det sluta med att inget bra finns kvar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0