My dear Juliet

Jaha, då har man varit borta ett par dagar ifrån bloggen då. Men nu är jag iallafall tillbaka och kan berätta om mina dagars bravader. Igår hade jag och kära Jullbull, Bert och Eva&Adam race, mycket intressant det där med gamla filmer. Film myset gick lite för långt in på nassen, sisådär 05.30 så vi nästan kröp till sängen. Men det var mysigt. I mellan varje "klipp" så satt vi och små snackade lite.. vart riktigt mys sugen när vi kom in på ett visst ämne och vissa män som gjort våra liv en aning mer spännande. haha Juliet knows what I mean ;)
Det var en mycket mysig hel dag med henne på stan, hittade massor med godsaker som jag ska införskaffa mig på söndag när barnbidraget glider in på kontot. Det blir då(säkert) ett par klackisar, en mycket mysig koft väst och eventuellt ett par glansiga leggings.
Mina senaste dagar har varit mycket bra och nu när Julia äntligen kommit hem så skulle jag inte kunna känna mig lyckligare. Imorgon ska vi dra till Väsby på några äranden sen så får jag se vart mina fötter bär mig.
Hoppas det fina, dock växlande vädret håller i sig. Älskar solen :D
Ta vara på lovet nu och ha det så mysigt i det härliga vädret, kram kram.

"Det är dom små detaljerna som gör hela "grejen" minnesvärd"

Kommentarer
Postat av: Julia

"ett visst ämne och vissa män som gjort våra liv en aning mer spännande." Jag gillare, haha!

2008-07-20 @ 19:56:33
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha visst? ;)

love talking to you hun

2008-07-20 @ 22:52:56
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0