Madeleine

Tänkte börja med att presentera mig för er som läser. Kan vara kul att ha en bild utav den man läser om ;)
Jag är en tjej som ser ljust på livet, försöker alltid se det goda i det onda. Dansar genom livet och tar det mesta som det kommer. Men även jag är mänsklig och bryter ihop och har mina små mörka dagar. Jag är inte tjejen som gråter till filmer, kriterserar inte er som gör det men jag är inte den som gråter till sånt som inte händer på riktigt. Vad tycker ni om saken? Är just du en sån person som sitter och grinar ihjäl dig när det perfekta paret äntligen får varandra eller när hjälten sitter på marken i regnet med sin döda dröm kvinna i famnen ? Våga ta del, är öppen för alla sorter och smaker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0