Godnatt alla tösar

Nu har en hel dag gått, idag har jag inte gjort många knop. Solat, läst bok, städat och åkt fram och tillbaka mellan min mammi och baba. Inte direkt någon speciell dag. Vaknade upp och var på det sämsta humöret ever! Mina föräldrar hade nämligen ringt mig miss i nassen och frågat om Emelie. Inte smart av dom, inte smart. Jag vart otroligt irreterad och bara röt tillbaka på dom. Herregud man ringer väl inte 4.30 på morgonen/mitt i natten och frågar om någon istället för att ringa till personen själv och fråga. Aja, nu är humöret bättre och nu ska jag sätta på en film jag länge velat se, 27 dresses! Hoppas den kommer att vara bra, då får jag ett bra avslut på denna dag. Imorrn blir det till att gå upp hyffsat tidigt för att ta mig till jobbet. Nej som sagt, borsta gaddarna och krypa ner under täcket till en film.
Vi synes och höres, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0