Lördag/Söndag

Lördag: Lördagen började med att jag åkte hem till min pojkväns hus för att gratta hans mamma, Cecilia. Grattis än en gång. Där hemma var det mysmys. Efter ett tag kom resten av gästerna och det blev mumsig middag och trevligt sällskap. Därefter bar det mot solna där mamma och några gäster väntade. Då var det alltså dags för att fira mammsen, och det kom en hel del ska jag säga er. Kändes underbart att få se min vackra twinis ansikte igen, det var ett tag sen. Dessvärre var jag och Deniz tvugna att dra oss i hyffsad tid för att hinna till bion. Det var kul hemma hos mi madre men skulle inte skippat bion med baby för en sekund. Vi såg då Twilight, och den var faktiskt super bra. SE DEN! Det vart rätt sent och eftersom SL har problem med att sköta sitt jobb så blev tågen hitan och ditan försenade så pappsen och lillen hämtade upp oss i alvik. Det var skönt att få åka bil hem resten av vägen. Väl hemma gjorde vi smörgåsar och drack te. Sen bar det av in till säng kammaren där jag och min älskling hade det mysmys. Sättet han får mig att skratta på, det finns inget bättre.

Söndag: Vaknar i hyffsad tid av att Denizo baby kramas med mig. Love the way he holds me. Ligger kvar i sängen ett tag och gosar och busar, så han kan få mig att le. Hur som, pappa ropar FRUKOST och sen så rullade tiden på. Vi åkte till sumpan för att få tillbaka bilen av Christian sedan hämtade vi upp mamma och emelie som var bra bakis och släppte av Deniz. Vägen ledde mot värmdö hem till farmor och farfar där även farbror med familj väntade. Vi gick på julmarkand och mös och hade oss, efter det vart det hem till F&F för mysig middag. Och nu är jag hemma på hemma plan igen.

Det var min helg det, vad har ni gjort i helgen?
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0