Mamma

Måste tillägna ett inlägg till min mamma. Hon är verkligen oersättlig. Vaknade även upp denna morgon med att mamma sa att det var scones till frukost. Hon är ju bara för underbar. Önska att jag kunde göra lika mycket för henne som hon gör för mig. Utan henne skulle jag verkligen inte klara mig. Min mamma. Unik på sitt egna lilla sätt. Lyssnar, förstår och hjälper. Jag kan inte begära mer. Så länge jag har henne så klarar jag mig. Hon har verkligen förberett mig inför livet. Jag vet att jag kommer klara mig när jag ger mig ut själv i livet, och det är tack vare henne. Den personen som alltid funnits och alltid kommer att finnas för mig. Tack mamma för att du gjort mig till den jag är. Änfast allt fallerar och man egentligen bara vill lägga sig ner och dö så står du upp. Du tar tag i det och gör det bästa utav det. Du är så himla stark. Glöm aldrig att jag älskar dig och att du faktiskt har stor betydelse.
Det var några år sen bilden togs men det finns inget annat på oss 2 tillsammans så man tager vad man haver.
To the world you're just someone, but to someone, wich is me, you're the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0