Tack för en trevlig kväll

Då var jag hemma och nyduschad efter en trevlig kväll med familjen Wenger/Pettersson. Först åt vi härligt god middag för att sedan dra vidare till 54 och ta ett glas och bara snacka. Inget överflödigt men mysigt. Mia fick en spets-bh-body och ett par ving örhängen, verkade väldigt uppskattat.
Imorgon börjar jag klockan 12.00 så det är skönt med sovmorgon för en gångs skull. Måste nog sova ordentligt om jag ska bli av med den här irreterade känslan i halsen. Tror tyvärr att jag börjar bli sjuker. Och det är ju aldrig roligt. Men får försöka hålla humöret uppe. Nu ska jag nog faktiskt sova.
Godnatt! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0