Jag säger då det..

Hej allihopa! En del saker har hänt sen sist vi hördes. Lördagens bravader var väl inte i världsklass, jag dansade på så foten fick ingen vila vilket betyder att den fortfarande inte är helt hel. En del sms som inte riktigt fick fram det de skulle sändes ut och naturligtvis en hel del drama. Men livet är väl ett enda stort drama. Men allt är uträtt och jag tror att saker är back to basic nu.

Hur som, söndagen spenderades hela dagen i sängen för att sedan dras över hem till solna och äta middag med mamma och lillen. Har varit där i två dagar i rad nu (därav inget internet), barnvaktat och så. Idag hade jag ett möte på Vi i hornstull, grattis till mig då jag fick jobbet! Börjar på tisdag nästa vecka, hoppas det blir bättre än på Åhléns. Och efter det lyckade mötet åkte jag hem för att plugga religion vilket jag har gjort tills nu.

Imorgon och på torsdag är det avslut på Åhléns (kommer man ens få ett tack liksom) och även på torsdag så hade jag tänkt att delta på metorstiden, vilket betyder delta i vår student och röra om lite i grytan. Fattar inte vad folk håller på med..
Fredag är det skola igen, skolfoto, spexfoto och avskedsfest för fylle Danne som åker iväg till Nya Zeeland i ett år, kommer sakna den roliga figuren. Highwayman på högsta volym! Tror även vi kommer ta farväl av Alex som ska iväg å resa, får se hur det slutar.
Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet men för att underhålla er lite extra kastar jag in tre bilder på hur jag såg ut i lördags.
/Kram M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0