Jobbar sjuker

Fredags kväll och mitt pass är över. HUR SKÖNT?! Såg även att det låg en liten lönespess i mitt fack och till min förvåning så hade jag fått 1884kr i lön!! Ja men tänka sig.. jag har jobbat i oktober. Och jag som trodde att jag inte skulle få någon lön, nu jävlar är jag glad!
Fick även ett efterlängtat godnatt sms, thank you.
Imorgon är det 10.30-18.30 pass som gäller och efter det ska jag hem och vila ut min sjukdom som börjar gå över, jätteskönt. Och du Suss, vi lyckas ringa om varandra hela tiden men om du ser detta så ring mig efter 18.30, då är jag tillgänglig för skvaller. Love you♥
/M

Juste får inte glömma att notera.. världens bästa ex Deniz har tagit körkort. SÅ STOLT!♥ Nu jävlar ska han få åka och hämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0