Det lönar sig

Sitter på sista riktiga lektionen innan vi ska ha lunch och sen tjej/kill grupp. För er som undrar så gick so-provet skit bra! Spikar minst vg, men hoppas på mvg. Och dessutom gick också min debatt asbra, kirra mvg, grattis på mig!
Men nu ska jag fortsätta med det vi egentligen ska göra (leta efter en folksaga som vi ska göra modern) Snövit blev mitt val.
Ikväll är det ju som sagt också föräldramöte då min pappa (och andra föräldrar också hoppas jag) piskar skiten ur lärarna. I väntan på mötet tänkte vi dra en runda på stan.
Ni får ha en så himla trevlig dag, solen skiner och vi är en dag närmare Turkiet resan.
Ciao! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0