Uppdatering

Då var man tillbaka på bloggen efter en lång tids uppehåll. Sanningen är att jag inte haft tillgång till internet och faktiskt inte kunnat blogga.
Så vad har hänt? Jag har spenderat några dagar på stranden, sena kvällar på flaten men Mia och Danne. Picknickat med Sussi, varit kattvakt och ska även vara det från och med idag i två veckor. Egen lägenhet och fest tillåtelse så kan det väl inte sluta annat är bra. Krökat med härliga människor och köpt ett par nya skor.
Men det bästa som har hänt är utan tvekan att jag och älsklings Suss har bokat en resa till Kos den 1 september!!! Kan inte riktigt fatta det än, det kommer vara så himla nice. LÄNGTAR SÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0