What's in my head

Kan inte sluta tänka på vissa saker.. vi börjar med det negativa för att avsluta det hela på ett mer trevligt sätt, roligare att minnas så också. Okej..
1. Att min blom-ring inte finns i min egendom då min mamma gjorde fel beställning och nu finns den inte kvar att köpa, fäller en tår. (Bekymrat mig i 5-6 månader)
2. Att en sommar klänning som jag förälskade mig i inte finns kvar att köpa, fäller två tårar. (Bekymrat mig i 3-4 dagar)
3. Att mitt riktiga nummer inte fungerar och det är numret som jag har gett ut på mina jobbansökan, fäller tre tårar. (Bekymrat mig i 2-3 månader)
4. Att min halsduk är borta, fäller fyra tårar. (Bekymrat mig i 2-3 veckor)
5. Att jag ska åka utomlands i sommar med favvo Sussan, och det fäller jag inga tårar för utan yppar fem leenden istället för. (Muntrat upp mig i 1 vecka)
Slutsats: Såhär ser mitt liv ut just nu.. mer bekymmer än någonsin, trist va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0