Vankas helg

Äntligen fredag, nu är det slut på tråkiga veckan och dags för helg. Om jag har längtat. Och idag började vårtermins schemat också, känns mindre kul då jag fått massor med håltimmar, good work schemaläggare!
Hur som, idag ska jag träna satsafro efter skolan, vilket jag ser fram emot och sen ska jag träffa Christian och då ska vi på bio och sen ska vi eventuellt vidare på fest i Barkarby. Vilken film vi ska se än är inte bestämt så jag får återkomma med det.
Jag ska även ha en mysig middag och pimpla vin med Mia på lördag då vi tänkte ockupera min hemstad hos pappa för att bara snacka skit och umgås, det ser jag fram emot. Och sen sist men inte minst ska jag på Cosmonova på naturhistoriskariksmuséet tillsammans med mamma och Theo.
Fullt upp hela helgen, rätta takter.
Men nu måste jag rusa för om någon minut börjar engelskan.
Ha en trevlig helg!
Xoxo /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0