Super helg

Tjena folks! Har inte haft internet på ett tag så har inte kunnat uppdatera men Carro har fyllt 18 år och kära Sussi har fyllt hela 19år! STORT GRATTIS!! Och du Sussi, snart 20 ;)
Vi hade en överraskningsfest för Sussan i fredags (bilder kommer) och hon vart riktigt glad, vilket var meningen, om det är någon som förtjänar det är det hon. Hennes kära och nära var på plats då det bjöds på sång, bak och paket. Hoppas hon fick användning för sitt röda paket, som hon fick av mig och Dempa haha. Efter överraskningsfesten hos Simon drog gänget ut, utan mig eftersom jag inte är 18, tråkigt! Men det blev en mysig kväll hemma tillsammans med älsklingen istället då vi åt toast och såg på film. På lördag morgon gick jag upp och tränade på sats, bra jobbat! Sen gick jag en runda med käraste Mia på stan för att sedan åka hem och bli överraskad av Deniz med sushi och fruktsallad. Och inte nog med det hade han hyrt två filmer, en skräckis och en komedi. The Children och Role Models. Båda filmerna bra, förstnämnda sjuk och den sistnämnda rolig.
Och idag har jag gjort läxor och fått Deniz att klippa sig, det vart superfint. Nu ska vi fixa oss för kvällen och sen kolla på Gossip, oh I love it!
Sleep tight /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0