Mys helg

Jaha då var det måndag igen då, en hel vecka kvar tills det är helg, lagom bittert. Och dessutom har det nya vårtermins schemat börja gälla och då slutar vi senare och har dessutom håltimmar varje dag som vi är i skolan (mån,tis,fre), bra jobbat?! Och inte nog med det har vi en jävel till nonchalant (lärare) som inte alls lyssnar på vad man säger. Hatar vuxna människor som valt att jobba med ungdomar och som sen inte ens kan lyssna på vad dem har att säga när det framförs klagomål. Men jag menar .. har de sagt en sak under 1års tid får de sen stå för vad de sagt och lösa problemet, hallå?! Nej, allt ska man behöva ta tag i själv, suckers.
Nu ska jag i alla fall duscha och sen lägga mig och se en film så jag får mig en ordentlig sömn och kan vakna upp imorgon.
Får inte glömma att nämna min fin fina helg, hade super trevligt och mysigt med bästo Mia. Det var verkligen hur mysigt som helst, lagade mat ihop och sen satt och snacka skit en hel kväll med cider och vin i högsta hugg. Skönt att hon lämnade sitt trygga näste för en gångs skull och sov över. Thank you for a lovely evening honey♥


Kommentarer
Postat av: Mija

Haha, jag lämnar vad som helst för mitt andra hem ;) och för dig! <3

2010-01-26 @ 23:18:09
URL: http://mijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0