Besvikelse

Idag var jag som sagt och tränade sats afro på satsfridhemsplan. Och ingenting var bra, gruppträningen sög så jag gick ut för att träna själv med maskinerna istället, och inte änns de dög. Fy, dåligt uppbyggt, ofräscht och bara allmänt tråkigt gym. Och satsafro var inte alls min grej, det var trångt i salen och så skulle man göra stora rörelser (hallå?!), dessutom kunde man inte ha skor för då vrickar man fötterna med de rörelserna, och med strumpor så halkade man och barfota var äckligt och så kände man massor med små sten som gjorde ont under fötterna. Nej, ska aldrig gå till satsfridhemsplan igen, det suger hårt. Går hellre 2-3 min extra åt andra hållet för att komma till sats på St: eriksbron, there I love it!
Nu vet ni i alla fall det, gymma inte på fridhemsplans sats för de är inge bra. Ta dig någon extra minut istället och gå till St: eriksbron, där är det bra. Mycket färscht och ljust, samt bra uppbyggt. Dessutom har de inte den där läskiga, äckliga lukten.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0